Apa Itu 8Share??

by - 9:30 PG


Assalamualaikum :)
Sebenarnya ada someone tanya arrien apa itu Churp-churp, but arrien tak guna churp-churp coz dye agak memeningkan bagi arrien & arrien just guna 8Share.

Apa itu 8Share?
8Share ialah satu laman web pengiklanan yang dipercayai oleh pengguna laman sosial. Ia sama seperti Churp-churp & Nuffnang tetapi ia lebih mudah untuk mengumpul earning.


Ini ialah earning arrien dalam masa 2minggu,baru 2minggu dah dapat banyak tu,Alhamdulillah. So that why arrien guna 8share bagi kumpul earning daripada menggunakan churp-churp. Lebih senang dah cepat earning naik :) Nak cuba?? jom DAFTAR sekarang ^_-

Cara daftar 8Share
1. Pergi ke laman web 8Share, CLICK SINI
2. Kemudian tekan SIGN UP
3. Kemudian akan keluar satu kotak yg perlu kita isi untuk create account kita.
4. Selepas sudah isi semua maklumat tu, tekan Create my account & dye akan terus ke account kita.
5. Kemudian pergi ke Dashboard 8Share kita, and isikan semua maklumat di PROFILE, SPECIALS & CASH OUT.

After that,Oke,done :)

Cara menggunakan 8Share

1. Sign In account anda [SINI] dan akan keluar senarai-senarai iklan yang boleh korang share.
2. Kemudian klik mana-mana iklan yang korang nak share.
3. Then akan keluar macam nie, dan korang perlu tahu apa yang korang akan share & disitu juga ada menunjukkan step by step cara hendak share iklan.
4. Next, scroll ke bawah lagi dan korang akan jumpa sharing box seperti ini.
5. Korang just pilih dekat mana yang korang nak share iklan tu, korang boleh share dekat FB,Twitter dan sebagainya seperti yang ada di situ. Lepas dah share, akan seluar satu tab yang ada senarai iklan yg lain untuk dishare. Korang boleh tekan jer iklan tu dan ulang cara yang sama seperti tadi ataupun kalau taknak share lagi just close tab senarai iklan tu.

Oke done,
If nak tengok apa yang kita telah share, just tekan DASHBOARD. If nak tengok senarai iklan yang boleh dishare just tekan SPECIALS.

Oke 8Share nie kenalah rajin share baru earning naik, kalau seorang tekan dah dapat RM0.20, if berpuluh-puluh orang klik?? hehe kira-kira lah sendiri yea. Oke Selamat mencuba & good luck ^_^


You May Also Like

19 Comments