SEGMEN LYSSA FAIZUREEN | Kenapa Aku Berblog ?

by - 6:29 PTG

Hye Assalamualaikum.

Oke nie first entry slepas lame tak tulis,lagi pon hari selasa nie arrien akan exam.. tension sangat.. so nak relex jap sambil join segmen Lyssa Faizureen.

Click banner untuk join oke :)
cepat,segmen hanya dari pukul 9.00 pgi- 9.00 mlm.(6/10/2012)

Kenapa aku berblog?? 
  • First, arrien berblog sebab arrien nak tulis apa yang arrien fikirkan dan arrien nak share apa yang arrien tahu mengenai blog nie kepada semua orang,sebab sharing is caring :).Lagipun bagi arrien dengan berblogging dye dapat relaxkan otak arrien yang kadang2 tension nie :D
Macam mana aku boleh terjebak dalam dunia blogging nie??
  • Arrien terjebak dalam dunia blog nie kerana arrien suka baca and tengok blog2 orang lain yang cantik-cantik tu dan arrien pun nak macam tu.sebelum nie arrien just blogwalking blog orang yang cantik2 and cute2 diaorang punya blog tu..
Apa tujuan asal aku nie berblog ??
  • Tujuan asal arrien buat blog nie sebab nak cerita dekat korang-korang semua pasal dunia korea..arrien suka lagu and cerita korea,haha :D dan bila arrien dah pandai sikit mengenai blog,arrien nak sharekan dengan korang melalui arrien buat tuto.
 Apa yang menariknya tentang blog aku nie ??
  • Arrien rasa blog arrien nie menarik sebab mybe...mybe..cute and simple kowt (perasan!) and ada tutorial and tips kat blog arrien!! :) haha.. 
 
Orang yang menjadi sumber inspirasi aku dalam dunia blogging nie..
  • Idola arrien untuk berblogging nie mestilah kak Lyssa Faizureen kita nie:) Suka sangat baca entry dalam blog kak Lyssa Faizureen *^^ and blog kak lyssa cantik sangat.. Blog kak Lyssa lah sumber inspirasi arrien mula2 nak berblog nie.. suka sangat.! :)

oke yang tu je nak cite,join lah korang yea :)

You May Also Like

23 Comments