Semi-Hiatus!

by - 10:28 PTG


Ice Prince | via Tumblr
Assalamualaikum :)
Nampaknya blog arrien terpaksa kembali kurang aktif seperti pada bulan 10 haritu yang arrien Hiatus untuk exam. Tapi kali nie semi-hiatus kerana arrien hendak study untuk SPM tahun hadapan. Arrien dah nak masuk 17 tahun oke, *dah tua rupanya aku* tapi still kawan dengan budak 12 tahun.. haha macam budak-budak tak? XD

Semalam arrien dah start study dengan my kakak saudara, arrien mintak tolong dia ajar arrien. Budak pandai kan,siapa yang taknak diajar :) Jadi disebabkan arrien perlu belajar dengan kakak saudara arrien setiap hari + tuisyen pada bulan 12 nie so arrien ambil keputusan untuk semi-hiatus. Arrien rasa arrien akan sibuk untuk study, tambah pulak dengan homework.

But arrien still akan bukak blog arrien nie, kerana My first GA with unnie atiqah still berlangsung sehingga 29.11.2013. Awak,belum join lagi?? Click HERE to join ^_- So jangan risau yea,arrien akan sentiasa update senarai peserta.

Untuk tuto yang baru direquest,arrien akan buatkan tuto apabila arrien ada masa terluang. So start now, no more request skin,edit blog or ect. But you still can request tutorial. Nak tahu lebih lanjut, baca ENTRY ini.
Ada apa-apa kemusykilan boleh tanya di Ask.fm arrien.
Doa kan arrien mendapat berkat belajar & berjaya untuk SPM next year, Amin ^_-

You May Also Like

7 Comments