Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.

by - 10:08 PTG



Assalamualaikum :)

Sedar tak sedar, Bulan yang penuh barakah ini telah hampir ke penghujungnye kan. Sedihnye bila mengenangkan yang bulan Ramadhan akan pergi untuk tahun nie.. *stop jap,air mata aku nak keluar walaupun baru dua baris tulis ;'(* Rasa macam baru semalam jer kita berpuasa, rasa baru semalam jer kita mula solat tarawih,rasa baru semalam je bangun pukul 5,solat tahajud dan bersahur & rasa macam baru semalam berbuka puasa untuk hari puasa yang pertama. Semua nye bagaikan semalam baru melaluinye. Sedar tak sedar,insyaallah lusa kita akan raya. Ya ALLAH,sedihnye bila mengingatkan kembali.

Apa-apapun, dalam tidak kerelaan untuk meninggalkan Ramadhan, arrien nak ucapkan Ahlanwasahlan Ya syawal. Sekejapkan kita berpuasa dah nak raya. Kepada all my Follower and my reader and also to all muslim, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN arrien ucapkan. Andai ada terkasar bahasa, terguris hati dah perasaan korang yang arrien tidak perasan sepanjang arrien menjadi blogger,harap dimaafkan.

Actually tak terniat nak tulis entry yang panjang,just nak ucapkan selamat hari raya. So sampai disini dulu entry kali nie.. Esok mybe tak update coz mesti buzy punya, raya nanty lagi lah kan..sibuk kumpul duit raya..hehe *Saya still budak-budak yang comel yang memerlukan duit raya :D* Kepada yang balik kampung,berhati-hati dijalan raya & semoga selamat sampai ke destinasi. Arrien tak balik kampung coz kampung arrien memang dekat dengan rumah arrien,so takde istilah balik kampung lah kowt..hehe. Wassalam. ^_^
Bila ingat kita dah nak raya,teringat umat2 islam di Mesir,palestin,syiria dan negara2 yang umat islamnye ditindas. Diaorang dapat ke beraya?? Seronokkah mereka?? Moga2 Allah memberkati mereka, AMIN :')



You May Also Like

8 Comments