Inilah akibatnye... Adoii --" | I N F I N I T E

HOME OWNER TUTORIAL ARTWORK BLOGSKIN ASK.FM

Inilah akibatnye... Adoii --"

 
 Assalamualaikum pembaca semua :)

Hye hari nie arrien saje2 update status sekejap,saje nak tenang2 kan fikiran lah kata kan,dok asyik belajar je kan..hehe.. oke korang tentu dah baca tajuk dekat atas tu kan... "akibat pasal ape pulak nie arrien??" ha... korang nampak gambar at atas tu....!!? ha kalau tak paham jugak tengok gambar bawah nie pulak.. nampak apa yg mr.nikhun kita pakai tu >> "?"

 

Ha tu lah cermin mata... adoii... (haha saje wat pulun jap :p)
oke tak de apa pon saje jer,sebenar nye arrien saje jer nak cite at korang yang tak lama(memang tak lame pon,2,3 hari jer lagi) lagi arrien kena pakai cermin mata =,=" oke arrien tak suka sebenarnye... tapi tu lah padah nye kalau asyik menghadap lappy and bace buku dalam cahaya yang samar2.. hurmm nasib la... tu lah sebelum ni dok kata orang mata 4.. ha sekarang nie dah kena batang hidung sendiri dah *!padan muka!* haha... oke so pengajaran untuk korang2 semua,jarang2 lah menghadap lappy tu yea kalau taknak mata rosak... ohehe..oke tu jer nak cakap,oke kbai....huhu

Wassalam.. :)

Tiada ulasan:

 
Copyright © .2011-2017. Inspired by Kio.All Right Reserved by Arrien Amani