Tutorial : Timbang Berat Blog. | I N F I N I T E

HOME OWNER TUTORIAL ARTWORK BLOGSKIN ASK.FM

Tutorial : Timbang Berat Blog.


*Credit to Mr.Google*

Assalamualaikum :)

Time 4 tuto :D.. haiii..asyik korang jer yg timbang berat.. apa kata kali nie korang timbang pulak berat "badan" blog korang tu... mane tahu,kowt2 dah obes.. hehe.. nak timbang?? click SINI.
Kalau lebih dari 100KB tu..faham-faham jer lah.. tu maknenye dah obes tu.. kena turunkan berat "badan" blog tu cepat, kena buang widget2 yang tak penting tu ye... nanty merana... haha (tipu je,merana tu ;p)

Cara-caranye:

1.Masukkan link blog korang di kotak domain tu..like this-->>


2.Then,click check!! 
3.Last,akan dapatlah resultnye... (acehhh..macam result pereksa pulak)


Nie berat blog arrien... owhhh no..sudah hampir ke 100.. tidak!!.. perlu mencegah dengan lebih pantas.. hekhek..kena "diet" banyak lah blog arrien lepas nie :D tapi masih pantas lagi tau blog arrien nie bila reload... ha.. kalau nak lagi cepat sangat,sengang2 guna jer blogskin.. comfirm tak lebih 50kb.. hihi..

oke selamat "selamat menimbang berat blog" anda :D
wassalam ^_^*



4 ulasan:

D i n berkata...

lepas ni leh la bg blog diet hehe

Arrien ::@man!:: berkata...

@D i n haha..boleh aja.. hehe

nur sha berkata...

haha.. dah obes~~~ :p

Arrien ::@man!:: berkata...

@nur sha haha tu lh psl.. nak kena diet dh nie..hehe :D

 
Copyright © .2011-2017. Inspired by Kio.All Right Reserved by Arrien Amani